ТОРГОВЕЛЬНІ ОРГАНІЗАЦІЇ

Музика, яка звучить в торговельних залах магазинів, торговельних центрів тощо, створює певну атмосферу і направлена на забезпечення якоїсь мети.

Відповідно до маркетингових «прийомів» в торговельних залах звучить спокійна музика для розслаблення покупців. В такому стані купується більше товарів, ніж зазвичай, навіть більше, чим необхідно покупцю в даний момент. Якщо, наприклад, в торгівельному залі зібралось багато клієнтів – вмикається швидка, енергійна музика. Це пришвидшує вибір покупця і він виходить з магазину через декілька хвилин, звільняючи місце для наступних клієнтів. Без музичного супроводу торгівля проходить повільнішими темпами.

Звертаємо увагу на те, що у випадку використання в господарській діяльності музичних творів (музичний супровід (в т.ч. фоновий) на території магазинів, бутиків, супермаркетів, торговельних центрів обов’язковим є укладання ліцензійного договору. Дозвіл (ліцензійний договір) необхідно отримувати незалежно від способу та форми використання музичних творів (в т.ч. дозвіл необхідний у випадку використання CD, DVD, аудіокасет за допомогою музичного центру або комп’ютера, у випадку використання телевізора, радіо-приймача, інших аналогічних способах тощо).