Важко уявити телеканал, який би не використовував в ефірі музичні твори. І це не тільки пісні або кліпи, які транслюються між програмами (а у випадку музичних телеканалів – постійно), а і музичний супровід передач, музика в рекламі, кінофільмах, серіалах тощо.
Сенс існування більшості радіостанцій саме в музичному наповненні. Музика створює імідж радіостанції та впливає на величину її аудиторії. Крім того, часто музика використовується і в рекламних заставках радіостанції.
Організації кабельного телебачення (провайдери програмної послуги) надають доступ своїм абонентам до великої кількості телевізійних, а також радіоканалів. В результаті роботи провайдера якраз і відбувається доведення об’єктів авторського права до загального відома шляхом ретрансляції.
Користувачами (платниками авторської винагороди) за надання права використання творів шляхом публічного сповіщення в ефір та/або по кабелю, у тому числі шляхом ретрансляції, є:
Користувачі (платники авторської винагороди) повинні одержати дозвіл ГО «УААСП» на використання творів шляхом укладання ліцензійного договору з ГО «УААСП», і виплачувати авторську винагороду за надане право на публічне сповіщення в ефір та/або по кабелю, у тому числі шляхом ретрансляції, для загальної відомості по радіо й телебаченню.
Встановлені ставки авторської винагороди діють для одного користувача, що ідентифікується сіткою мовлення, єдиною назвою (позивним), логотипом і ліцензією Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення.