Вчора ми повідомили про початок співпраці з мережею супермаркетів «Сільпо». Метою даної угоди, крім справедливих виплат роялті авторам та виконавцям, чиї пісні ротуються у супермаркетах, є ще одна, не менш важлива – популяризація творів молодих українських авторів/виконавців та підвищення їхньої обізнаності в авторському праві.
З кінця 2021 року в мережі «Сільпо» запустили власне in-store радіо, музичним директором якого є член Наглядової ради ГО «УААСП» Олег «Фагот» Михайлюта. Головна мета радіо – надати можливість відвідувачам магазинів, у 60 містах України, почути пісні молодих українських виконавців, яким була віддана значна частина ефіру.
Для підтримки творчості молодих авторів радіо «Сільпо» у співпраці з нашою організацією запускає хіт-парад «Молодих Українських Виконавців» (МУВ). Спільний проєкт прокоментував генеральний директор ГО «УААСП» Валерій Харчишин: «Разом з радіо “Сільпо” ми хочемо зробити використання авторської музики в публічних місцях доступним, а авторське право та поняття “роялті” зрозумілими для молодих сонграйтерів. Для цього ми створили хіт-парад “Молодих Українських Виконавців”».
Щоби взяти участь у хіт-параді необхідно права на музичні твори передати в управління до ГО «УААСП» та надіслати свої пісні на радіо. Щотижня два нових твори, які обиратиме музична редакція радіо «Сільпо», потраплятимуть у ротацію хіт-параду, який виходитиме в ефір двічі на тиждень, в суботу та неділю о 15:00 та 18:00, а також з’являтимуться в ефірі радіостанції. Дізнатися деталі та подати треки можна на сайті: https://silpo.ua/radio.