У Львові та Івано-Франківську відбудуться зустрічі з представниками бізнесу B2B за участі генерального директора ГО «УААСП» Валерія Харчишина

«Скільки коштує легальне використання музики для бізнесу? Коли за використання музики можна не платити, не порушуючи при цьому закон?». Цим питанням цікавився майже кожен відповідальний підприємець. Тема авторського права складна, але сьогодні актуальна, як ніколи, адже ми на шляху до вступу в Європейський Союз, де дотримання законів є основою ведення бізнесу.

Щоб допомогти в ній розібратися, 21 та 22 лютого, громадська організація «УААСП» запрошує представників сфери бізнесу Львівщини та Івано-Франківщини на інформаційні зустрічі з генеральним директором організації Валерієм Харчишиним.

21 лютого, 13:00, Львів
Місце проведення: артцентр «Дзиґа», вулиця Вірменська, 35

22 лютого, 14:00, Івано-Франківськ
Місце проведення: ресторан Urban Space 100, вулиця Михайла Грушевського, 19

Мета зустрічей – провести відкритий діалог між представниками (авторської) музичної індустрії та сфери бізнесу для обміну думками щодо підтримки культури споживання музичного контенту, а також підвищити рівень обізнаності підприємців в сфері авторського та суміжних права.

Під час події Валерій Харчишин простими словами розкаже, які зміни зараз відбуваються в сфері авторського права в Україні та як вони впливають на сфери культури та бізнесу. А також, що необхідно знати, щоб уникнути штрафів, використовуючи музичний контент в своєму бізнесі та як вберегтися від шахрайських організацій, сплачуючи авторську винагороду (роялті).

Під час зустрічі будуть розглянуті наступні питання:

Що зараз відбувається у сфері авторського та суміжних права?
Яку музику слухають українці та яку роль у творенні держави відіграє культура споживання музичних творів?
Що не так із вашими плейлистами?
За яку музику можна не платити, а кому і чому необхідно платити за комерційне використання музичного контенту?
Скільки коштує легальне використання музики? Чому «сплата авторської винагороди - це не захмарні суми»?
Як сплачуючи роялті, бути впевненим, що вони дійдуть до авторів музичних творів?