Представники ГО «УААСП» взяли участь у великому фестивалі малого та середнього бізнесу Get Business Festival

13 грудня у Києві представники ГО «УААСП» взяли участь у великому фестивалі малого та середнього бізнесу Get Business Festival, який зібрав понад 1000 підприємців та фахівців з різних сфер.

В рамках заходу ГО «УААСП» провела панель на тему «Роль музики в упаковці вашого бізнесу: як аудіооформлення впливає на продажі». До її обговорення долучились: Михайло Ватах, генеральний директор ТОВ «Проторія» (мережа магазинів Samsung Experience Store); Євген Клопотенко, шеф-кухар, ресторатор, громадський активіст; Дмитро Ципердюк, лідер гурту LUIKU, продюсер та режисер; Олександра Кольцова, вокалістка гурту «Крихітка». Модерував панель генеральний директор ГО «УААСП» Валерій Харчишин.

Під час дискусії обговорили важливі аспекти взаємодії музичної культури та творення держави, зокрема, роль культури споживання музичних творів у цьому процесі. Чому винагорода за використання інтелектуальної праці є необхідною та важливою. Також розглянули питання вартості легального використанням музики – на скільки вона значуща у порівнянні з іншими статтями витрат підприємства, та як звуковий супровід впливає на поведінку споживачів.

Валерій Харчишин відкрив панельну дискусію промовою, в які висловив вдячність всім підприємцям за внесок в економічний розвиток України. Також він розповів про діяльність організації, яку він очолює, її роль у світовій музичній спільноті та як працює система збору та розподілу роялті.

Під час обговорення генеральний директор ТОВ «Проторія» Михайло Ватах поділився політикою компанії Samsung, як формується плейлист мережі магазинів та наголосив, що сплачувати роялті за використання музичного контенту – це обов’язкова норма для європейських компаній. 

Лідер гурту LUIKU та художник-постановник Дмитро Ципердюк розкрив подробиці співпраці із зарубіжними ОКУ, як за кордоном впроваджена система виплати авторської винагороди, та зазначив, що Україна як частина Європи має перейняти досвід західних колег й продемонструвати відповідальне ставлення до ведення бізнесу.

Важливу роль сплати роялті, як підтримку української культури, обозначила вокалістка гурту «Крихітка» Олександра Кольцова. Вона провела паралель між розвитком музичної індустрії та вподобаннями майбутнього покоління українців. Олександра зауважила, що український бізнес має змогу взяти безпосередню участь у формуванні нової України, не тільки її підприємницької сфери, а й культурної. 

Завершальне слово в панельній дискусії мав ресторатор та громадський активіст Євген Клопотенко. Він поділився особистим досвідом використання музичного оформлення задля впливу на гостей, чому важливе легальне оформлення плейлістів та яке значення це має для країни в цілому. Також він наголосив, що саме чесний підхід ведення бізнесу відрізняє нас від поведінки ворожої країни. 

Цей захід надав можливість обміну ідеями та досвідом авторської сфери та бізнесу у нелегкі часи. Дякуємо за організацію та запрошення, Get Business Festival! Участь ГО «УААСП» у фестивалі відображає ваше прагнення сприяти розвитку бізнесу та розумінню важливості музичного оформлення у формуванні бренду, а також позиціюванню українського бізнесу на рівні з європейським. 

Якщо бажаєте переглянути панель – переходьте за посиланням на наш YouTube-канал: https://bit.ly/48acCeL.